Slip in to something a little more comfertable, slip in to me

Hola sexy people:D
jaha idag klev jag då upp sex som sagt, jobbade från 8-13 inte speciellt lång dag
men det sliter på kroppen med alla konstiga "ställningar" man får lov att göra
Sen träffade jag Nyström och Petra och käkade lite lunch riktigt gött.
Så hälsade vi även på Petras syster och busa med Fanny.
Btw glömde skriva att ca 10 meter ifrån petra och Sara,
gjorde jag den fetaste vurpan, andra för denna vinter
hahaha ont som fan gjrode det. men jävlar vad kul det måste sett ut.
Nu har jag precis sköljt ur färgen från håret,
äntligen färgat håret igen :D
nej ta en promenad och sen får det bli lite bokläsning tror jag ^^
Later Rollers
/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0