skit:/

Känns som jag varit vaken ett dygn eller något, har härjat som fan idag
och jobbat och pysslat och promenad och ja gud vet vad.
Men kan ändå inte somna :/ Skit drygt ju, ligger och funderar massa,
undrar hur allt kommer bli later on liksom, väntar nervöst på ett svar också,
men det svaret kommer väl inte komma förens i april. gaaaaah vill ha svar nue!
så känns det som att en är väldigt besviken på mig och det är inge vidare kul när det känns så.
Önskar man kunde gjort vissa saker ogjorda, men det är ju försent nu.
Känns även som jag hoppades för mycket igen, och igen och igen och igen.
Ja ni vet som jag alltid gjort.
PLUS att en liten idiot sa en så jävla elak sak till mig och det sårade nog mer än han vet själv.
Men man ska väl inte tänka så mkt på gammalt groll egentligen men borde väl också skärpa till mig
och tänka efter lite mer kanske, men njaa får se hur jag gör.
nu blire lite musik och så försöka somna då,
om man ändå inte behövde sova själv så jävla ofta :P hahaha
later party people
/ Silly.






I know you love me btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0