I feel perfect ;D

jaha gårdagen blev ju inte riktigt som planerat, lite tråkigt måste jag säga.
Men blev en tripp till Rättvik istället så blev ju rätt bra ändå:)
Fy fan är helt underbart att se när bäbisen sparkar och har sig:)
idag så satte vi igång lite musik på mobilen och la på magen, han hade typ disco där inne då:D
Så blev det en sväng att besöka Döven och kika hur han bodde riktigt fint faktist :)

Har kikat på lite andra avenyn idag också måste ju hinna ikapp så putte har laddat ner lite åt mig:)
Så han kom över på en kopp kaffe och kikade på två avsnitt så bjöd jag på lite mat :)
Gött siddu:) Kyckling med fetaostsallad:D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vid åtta blire att åka in till stan och sova hos Syster min :D
Upp före tuppen imorgon siddu.
Nej nu avslutar vi med en kung låt ;D
Later fuckers ;)
/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0