Varför är du alltid lite bättre...

När jag kämpat mer än du gjort... tralaaadilattanlej..

Jaha då var det söndag igen, skönt faktist för nu är min jobbhelg över
i veckan blire lugnt med jobb, torsdag endast...

Imorgon ska Jag och Jonna åka och hälsa på våra gamla skolor Hbo och Västra KUNG!
haha sen blire att åka till rättvik för att umgås med Petra.... länge sen nu inte bra..

Funderade lite granna idag på min sommar och den har varit helt underbar förutom dom två sista månaderna typ augusti september eller nej september oktober blire nog.. Alltså vi hade skit kul ibland... oftast MEN bara inse fakta är ju en Rock'N'Roller! Thats it.. Raggare And I love it every minute of it.

så kör bara kör säger jag nu :D

på tisdag blire kanske lite fika med Emma som jag och Petra gick med :D hade varit skit kul iaf.
 aja Nu tror jag att jag ska försöka vila ett slag efter som min sömn sett ut så här Torsdag vaken fram till 8 på fredag morgon då jag somnade typ åtta vaknade tolv så fyra timmar.
Fredag till lördag 2 timmar lördag till söndag 3 timmar.... plus jobba åtta timmar på den sömnen det var inte så jätte kul men men:D


Laaater


/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0