Haaaamen

Jaha då satt man på jobbet ligger typ två timmar före i planeringen haha.
Kuuuul! Då blire någon extra timme framför datorn... och då menar jag mer än vanligt.
Sen ska jag väl heeem till syster yster och kika när hon spelar MASS EFFECT 2! Skit kul.
Inte många som förstår hur jag kan tycka det är kul men det är skiiiiit kul!

Jaadu hittade ett fint citat förresten
-De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel,
utan de som levt varje minut
.

Nej nu ska jag dammsuga lite tror jag.
sedan strykning på listan typ fyra små dukar :P



Rock on Rollers :D

Btw har kanske lyckats vinna en auktion på tradera :D
en minikjol med svalor åååh skit snygg :D


/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0