Grisfylla på Brännvin

Hahaha det tycker då putte är ett kul uttryck :D

Ja då har helgen gått och har haft en konstig men bra helg..
I fredags kom jag på att vissa människor är inte värda att ha mig i sitt liv.
Så man kan säga att jag förlorade en i Fredags och kommer krävas mkt för den personen
ska kunna få vara en del av mitt liv igen..

Men även insåg jag vilka underbara människor som bor här Svärdsjö
och jag är så glad över att jag flyttade hit <3

Idag ska jag in till stan och sova hos Jonna, imorgon ska jag jobba börjar vid 8 slutar väl vid två säkert.
Sen ska jag nog hem och städa antar jag det behövs fast ändå inte haha:P

Tisdag blire klippa av sig lite hår dåla :D Sköönt behövs verkligen så jävla slitet..



Rock on!


/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0