flytta är inte alltid lätt

Håller som sagt på att flytta till en tvåa! kändes som det var dags för lite större lägenhet, lite lustigt när man bott två tillsammans i en etta. Men har ingen flytthjälp så kan väl egentligen inte säga att jag håller på att flytta haha.

så kan det vara. Jag är typ kär i min nya lägenhet 50-tals lägenhet ny målade väggar, nya vitvaror (DISKMASKIN!!!!!) Lööööv it!

Jahaaa just det det är nytt år nu också, mitt nyårs löfte är att leva livet så som jag vill, och mår bra av att leva det. Bara njuta ha kul och göra det jag vill göra. är inte det ett jäävla bra nyårs löfte??

Mitt nyår var väldigt trevligt med Joalinnen:D och Hennes karl Eva-Johan hos hans kompis flickvän.
Mysigt:)


Nej nu ska jag nörda runt lite
laaater


/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0