Dåligt dåligt dåligt

Ja som sagt har fortfarande inget internet hemma så jag kan inte blogga.... dåligt dåligt dåligt..

Just nu sitter jag på jobbet slutar vid 21.00 suck fick lov att ta denna helg
också så nu jobbar jag tre helger på rad. Så ingen Rock'n'roll denna helg heller....
och när jag är ledig kommer det säkert vara
helt dött och inget händer för det är min tur BLÄäää för det....

Aja så kan det vara en sak att vara glad över är att Falun äntligen fått lite vett
1-2 gånger i månaden från och med typ 26.e februari kommer det vara rock'n'roll
på Kings arms GÖTT! det gillar vi...


Sitter även på tradera och nördar har betalt ett par as grymma brillor iaf :D Weii!
Nu ska jag vika tvätt och kolla om det finns något mer att buda på för si så där 5kronor HAHA!

Rock on rock'n'rollers And party people!


/ Silly buus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0