Rumpnisse!

Ååååh min söööta billy, nu börjar det nästan klia i fingrarna juuuu!
det börjar bli liiiite jobbigt, eftersom jag inte träffat min bästa vän på väldigt länge!
Jag vågar inte operera bort dom på dig älskling.
Men jag kan hålla din hand och sitta brevid dig och vara där för dig om du gör det hos läkaren :D
haha det är tyvärr det jag kan erbjuda:D Älskar dig vännen!

Snart kommer Jonna till falun också ju plus att hon snart fyller 20 den skitkorven:)

nu ska jag pilla med mitt CV för att sedan söka något jobb, man lär väl.

tjingeling

/ Silly.

Kommentarer
Postat av: S

JAG SAKNAR DIG SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄDRA MYCKET!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 10:08:43
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/
Postat av: Kvast-Hilda

Hej skruttan... min kära dotter!!

Saknar dig!!



Jaaaa visst har han blivit stor!! Träffade honom i lördags på stallet, han skrattade som attan nu. Sitter själv!



Ska hälsa från morfar PÄRRA!! Skit god smörgåstårta...



HAn tackar för presenten från oss!

Puss o kram

Mammsen

Postat av: Mammsen flyger förbi

Mmm saknar dig också super mycket!!



Alla hälsar så gott,, Moster, reserv Mormor Zelma, 70-åringe Moffa Perra, Oliver, Jonatan och Nicklas..



Love U

Mammsen

2009-03-09 @ 23:30:15
URL: http://witchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0