Mycke!

Kom hem i fredags till falun! och insåg direkt vad mycket saker jag måste göra, lördag när jag vaknat gjort mig iordning skynda sig till Sanja för att få umgås lite(ett stort måste), träffade jonna en sväng för att ge present sedan till far för att äta lite och fixa sig för att sedan festa med Joni! som fyllde 20 i lördags grattis grattis.

Hade jäääkligt roligt saknat henne såååå mkt, så blev det krogen träffade jätte många roliga människor, Christel t ex.

Idag har jag träffat bror och hans gravida fru, ätit middag med mamma och kjell sedan träffat christel en snabbis gick på promenix, men är ju så förbannat kallt i falun så det blev en kortis.
Imorgon ska jag till Soc, få rygg och nack massage på aqua room. Sedan träffa min älskade BILLY!!!!!

skriver kanske en rad imorgon


tjingeling


/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0