Dollhouse

Ja alla som känner mig vet att jag är en serienörd:)
Nu har man hittat en till serie (syster ysters fel) Dollhouse, tyckte den verkade jätte konstig i början men den är faktist riktigt bra.

I helgen hade syster beredskap så vi gjorde inte så mkt mellovalen och mys, skulle hjälpa syster nr 2 och hennes karl att flytta in i huset, men när flyttlasset kom till hsuet kom en sökning.

Igår åkte vi till ikea efter jobbet, vi skulle bara kika runt lite, tjena damn ikea, så blir det ju aldrig, vi har gjort om på Stinas badrum lite nya färger och så Skiiit snyggt och bra blev det.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, montera skohyllan och städa hallen. Jag ska nog städa lite i köket och panta lite burkar och flaskor. hmmm undrar vad vi ska äta idag, aja ska fundera lite på det nu så

tjolahoppsanhej


/ Silly.

Kommentarer
Postat av: Mamma tittar in och ser vad som händer

Hjärtat mitt...

Kul att ni har varit på IKEA!!! Alltid hittar man något för så där ja många pengar, alltid lika svårt att gå därifrån utan en kasse....



Kul att du tittade till dina kusiner... Moster gillar nog kommentarerna,,

Hälsa syster yster

Många kramar o pussar till er båda

Mammsen

2009-03-10 @ 22:56:44
URL: http://witchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0