Stjärthål

Det är min vän linnéa hahaha:D


Idag ska jag jobba på ett event uppe på lugnet blir väl trevligt att få jobba, men cheferna kan ju diskuteras.....

Jag har kokat lite kaffe så nu sitter jag med en kopp och njuter :)
Hade lite jobbigt att somna inatt, somnade väl vid halv tre.. men va fan jag somnade till slut iaf=) hahaha
Har setat och pratat med Sanja på msn lite och mor.


Igår fick jag ett ganska trevligt samtal Pappa ringde och ville att jag kom på fika så på måndag blir det
att knata till hosjö för en trevlig fika med far, så ska vi kolla på lite saker som jag kunde få till min lägenhet.

Imorgon ska jag umgås med Saaanja=) det gör mig lycklig :)

kanske skriver ett inlägg innan jag ska till jobbet, om jag orkar:P


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0