Need for Speed

Undercover sitter vi och spelar just nu och det är väldigt kul tycker jag, tänker inte berätta hur länge vi spelat hahahaha.


blev inge let's dance för det är faktist inge kul att kolla nu när blondinbella inte är med. Visst blev man glad för man hatar henne så jävla mycke men det är ändå tråkigt för då kan man inte håna henne.

 och btw vi = silly och billy.

ja klockan typ tre kom jag till tatueraren så det var inte så mkt kvar på den, dem blev klara vid fyra, Sen gick jag och billy för att skriva på mitt kontrakt till lägenheten SWEET!

AaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAaaaaaaah hon blev nästan arresterad men det gick bra haha :P


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0