Hola=)

Hej hej hej!

Nu är jag nästan klar dricker en kopp kaffe just nu har käkat lunch och snart är det dags för staden.... jag är lite sen skulle joinat mina kära klockan tolv egentligen men blev rätt sent igår. Jag somnade vid halv fyra imorse....

igår var väl helt okej men jag pushade väl mig själv också till det yttersta när jag väl jobbade så det känns som jag blivit misshandlad idag för jag har träningsvärk och öm och skit HAHAHAHAHA. så går det när man är arbetslös och inte van att jobba hahahaha.
Jag jobbad då på ett event igår Dalarnas buisness Gala.
Canskören och P-floyd uppträdde (tummen upp) faktist riktigt bra.

Nej nu ska jag nog kolla buss...


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0