Goood morgon

Näää då skämtar med er, varit vaken sen halv åtta faktist hihi.


jag har umgåtts med Sanja och Jennie vi satt hos Mårten i två timmar för Sanja har gjort sin andra tatuering:D:D:D:D sedan käkade vi lite på stan och shoppade sånt dära nödvändigt:D toppen att få det gjort.


Nu snart ska jag väl börja laga mat eller mamma kommer väl till halv sex så då kommer maten vara klar hade jag tänkt.

Förresten Sanja nu har jag rivit ur mig rejält HAHAHAHA:D

kanske blir en promenad med christel sen också ska messa och fråga iaf.
imorgon vet jag inte vad jag ska göra Sanja något förslag? kanske komma till dig efter jag ätit?????? låter kanske bra eller om jag går med mamma till jobbet och kommer till ditt jobb efter... jaaaaaaaaa jag får nog fundera lite på det hahaha.

Nej nu ska jag göra något vettigt kolla om en trä kulle kommit ut eller gå in på ansikts bok kanse... äääh vad vet jag.


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0