fläsklägg:D

Jag har käkat lunch druckit två koppar kaffe och kikat runt på blocket. Gaaaah

Sanja snart startar vi vårat zoo hihi tycker jag ska bli väldigt trevligt hihi :D i'm sooo happy Bäst för dig sanja att du kommer vara hos mig mkt hahaha:D


Nej men detta känns faktist jätte bra jag har ju då fått en lägenhet på K-berget och flyttar in första maj så nu måste man ju till ikea och massa sånt,kanske ska skriva lista hihi :)

fast ni som känner mig vet ju att jag redan bott själv i två år men när man är sambo så köper man ofast inte alla saker själv, så alla saker vi hade tillsammans var ju inte direkt mina så man lär ju införskaffa sånna saker som var  den dära ( hans namn kommer aldrig nämnas här, och det är lika bra) för det är han inte värd.

Skit samma jag ska till Sanja lite senare tänkte jag, och nu slog det mig precis jävlar vad jag skriver om Sanja, men det är bara för hon är bäst hahaha=) (L)

Jag har noppat mina ögonbryn också intressant va? ;P

Nu börjar How I met your mother och jag vill veta vem morsan är.
Irriterande......


äh nu hade jag inget mer vettigt på hjärtat.


/ Silly.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0