tråkigt.

Jaha då har man fått magkatarr, känns som detta aldrig har ett slut, varit vaken sen tre inatt, med mamma.
hehe vi somnade nog lite tidigt igår :P så idag kommer vi nog vara helt slut hehe.

ja då till det väldigt tråkiga på grund av min magkatarr kommer jag inte kunna åka till flen,
kommer vara för påfrestande på min mage, och har även ingen ork,
skulle jag åka så skulle jag få lov att vara nykter, och det tror jag inte hade blivit lika kul.
Men men :(

Mamma och jag har även kommit på att det är inte så bra att vi bor ihop, vi är för lika.
Nu kanske ni tänker, varför skulle det vara så dåligt, men vi oroar oss för varandra och massa sånt.
Men nu är det ju faktist bara 3 månader kvar tills jag får flytta in.

Nej nu ska jag kika runt lite på nätet



Later


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0