sjuk är inte kul att vara

Symtom: Feber, ont i halsen och ont i skallen :(

Diagnos : Vanlig jävla seg förkylning, skulle jag tro haha.


Jag funderar på att göra mumsiga vanliga färs biffar med en champinjon sås MEN då måste jag gå till affären och handla champinjoner... fy fan vad drygt mitt huvud värker för varje steg jag tar.

happp så missar man Thomas Järvhedens uppträdande på harrys ikväll, fittakukanalvirus vad arg jag blir.
men men hade ju varit kul att veta om det lite tidigare att han skulle komma och då hade man ju kunnat planera in det lite bättre. Men men vare sig jag har 39 graders feber imorgon eller inte ska jag på harrys med billy iaf. JUST DET!


nej fy fan lika bra att ta sig till affären innan det blir  värre.. Pissråtta....


Billy kom och ta hand om din sjuka vän!!!!!!!


/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0