Seriöst!

Hej hej!
Idag bakade jag en kaka =) eller sega choklad rutor och sen åkte jag till pappa och så fick han smaka :D

Så kikade vi på lite möbler som han hade som jag kunde få till lägenheten :D Yeeey.

Men över till något viktigt.

Jag har fyra syskon det är Stina som är hel syster sen har pappa tre barn.

Min bror gifte sig för ett tag sedan jag var väl ca 13, 14 år med en jätte söt tjej, men hon ville ''äga'' min bror och hon själv gjorde absolut så han gled ifrån henne, sedan blev hon gravid med en tjej som heter Tyra.
Min bror träffade en annan under graviditeten (hans nuvarande fru).

Min bror får inte träffa sin dotter, ingen av syskonen tror jag har träffat henne, min pappa har inte träffat henne. Alltså seriöst hon låter deras dotter lida för något som hon själv orsakat, jag menar hon STRÖK till och med hans Kallingar!!!!

Herregud jag har så stor lust att åka till Kalmar (om hon nu bor där fortfarande) och säga jag vill träffa min brorsdotter!!
Fan fan fan. Blir så jävla förbannad. Tyra har rätt att få träffa sin pappa och ha sin pappa närvarande och delaktig i hennes liv.

aja nu orkar jag inte ens skriva något mer om henne för hon är inte värd min tid.


Har precis druckit kaffe med christel hon hade bakat bullar, dom var Muuuuums!


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0