Segt!

Idag är det söndag, blääää hatar. men iaf

igår sov jag halva dagen mådde dåligt resten, SJUK! :( suck.
orkar inte vara sjuk ju, men men bättre att vara det nu och inte när vi ska till flen och supa skallen hahaha:D Nej då;P vi ska vara nyktra eller hur Sanja:)
sen mot sex tiden kom mamma på att åååååååh pommes och korv fan vad gott, så vi åkte och handlade. Och hon hade rätt guuud tror jag inte ätit en så god måltid på länge:) hahaha.
sedan blev det melodifestivalen, var nog sämsta hittills, blev riktigt irriterad.....


och idag, Söndag, typ sovigt och sagt hej då till Christel som åker till Hongkong idag skönt för henne, att hon ska vara i 23 graders värme då!!!sedan sovit lite till, men orkade städa lite för det behövdes men tog typ paus varannan minut för att andas, sen efter halva dagen frågade jag mamma om vi hade nässpray och det hade vi ju, hahaha då gick det bättre att andas;P aja nu ska jag göra något vettigt:D


/ Silly.

Kommentarer
Postat av: S

Vi ska vara långt ifrån nyktra i flen. Finns ju ingen som man känner så då kan man ju lika gärna skämma ut sig! :D Du förresten, dresscoden är svart och vit så att du vet! Love you! <3

2009-02-09 @ 14:41:55
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0