När abstinensen tar över

och man inte vet vad man ska ta sig till, vad gör man då?

min mamma som jag berättat tidigare har varit rökfri i tre veckor, skit bra hon är jätte duktig.
Men som när folk som ska avvänjas från droger kommer abstinensen direkt, svettningar, skrattar, gråter och blir arg
ja allt möjligt händer, det hände min mamma i fredags eller lite tidigare men det blev riktigt illa nu i fredags.
Jag har försökt så gott som jag kan att hjälpa henne igenom detta, och idag verkar hon må lite bättre faktist.
Jävligt läskigt när det där händer för hon är inte alls sig själv.


Över till något roligare, jag kikade på melodifestivalen igår min favorit gick vidare hihi Måns : )
men sen var dom flesta låtarna jäkligt bra denna gång lili och susie helt underbart att se dom igen.

fan sanja nu kan vi bara räkna ner dagarna inför våran lilla trip =) det kommer bli awsome :)

Later


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0