Min Mamma!

Min mor heter sofi hennes blogg :  http://witchen.blogg.se/

Hon är en underbar mamma och jag älskar henne så mkt!
Tror nog inte att hon förstår vilken bra mamma hon är, även fast jag var en liten snorunge på högstadiet
som bara skolkade, rökte och umgicks med fel människor, så på något sätt förändrades jag och helt ärligt tror jag att det var för att min mamma fanns där.


Mamma sa till mig igår '' tänk vad okvinnlig du var förut''
haha bara för jag hade mina älsklings mjukisbyxor i motala när vi bodde på hotell HAHAHA, söt hon är.
Hoppas hon ser mig lite kvinnligare nu iaf.

Och nu håller hon på att sluta röka (utan att byta ut cigg till typ nikotin plåster) och på måndag har hon varit helt rökfri i 3 veckor, och hur stolt är man inte då??? jooo helt sjukt stolt hon har ju ändå rökt sen hon var typ 13 eller något sånt,
ikväll ska jag skåla för mamma med Sanja iaf haha;P
Håller tummar och tår för dig mamma, och jag vet att du klarar detta :)


Plus att dom flesta av mina vänner tycker mamma är roligtrevlig och helt undebar

Dikt till mor.
Hon, kvinnan som gett dig livet.
Hon, som är så lätt att ta för givet.
Hon, som är där för dig vad som än händer och var du än gör.
Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.
Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,
Jag pratar förståss om alls våran kära mor.
Livet utan henne skulle aldrig bli det samma,
jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.
Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.
Det finns så mycket man borde tacka henne för,
Och visa sin uppskattning för allt hon gör.


Älskar dig mamma.


Sen har hon ju fångat dom, spelat in och lagt upp denna:





/ Silly.

Kommentarer
Postat av: josefina

Jag ska jobba på terrassen i helgen du kan se inlägget på min blogg =)

2009-02-06 @ 11:54:28
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Witchen

Snutt Gumman!



Älskar dig mest!

Mammi

2009-02-06 @ 15:43:58
URL: http://witchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0