Måndag igen

Nej men vet ni det är Måndag igen haha.

Jaa fy fan fortfarande ont i halsen men visst bättre än förra måndagen, men nu vill jag faktist bli av med detta virus.

helgen har väl varit ganska händelserik och igår kväll låg jag och mamma och kollade på beck och pratade lite om våran knasiga familj.
Inte för att vi kom fram till något vettigt mer än att vi är en ganska snuskig familj, men det tycker jag är kul.
Helt underbart haha.


Sitter just nu och pratar med min syster på msn hon mådde inge bra och fick lov att gå hem från jobbet:( usch stackare.

Nej jag funderar på om man kanske ska gå ut på en promenad idag, en kort bara, men så jag får lite frisk luft.
Kanske ringa Aqua room också :)

Later


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0