Hemma dottern

när jag flyttade hem igen kom mamma på, du är ingen hemma fru nu är en hemma dotter.
HAHAHa stämmer nog faktist.

jag lagar mat och sånt bajs, men men det jag tänkte berätta var att jag har lite mer energi idag faktist dammsugit lägenheten lite, och tagit en kort promenad runt främbyudde, städat lite inne i sovrummet. Men nu orkar jag inte göra så mkt mer, ska laga mat vid fyra tiden bara sen har Silly nog inte så mkt energi kvar.

Nu börjar jag tröttna rejält på detta faktist, vill bli 100% frisk. Saknar Billy nå enormt mkt ju.


Later


/ Silly.

Kommentarer
Postat av: Witchen

Tuuuuuuuuuuuuuuur att man fått låna Silly från Billy,,,du får aldrig tbx NA!!

Ha ha pilutta dig lång näsa



Kram Silly å Billy

2009-02-17 @ 18:16:29
URL: http://witchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0