Harrys i fredags

Ja vart ska man börja, vi kan börja med att på dagen då sanja och jag skulle på systemet så var vi INTE party sugna... ingen av oss hahaha, men sen på kvällen satt vi hos Sanja och förfestade och det var lika trääävligt som vanligt.
vid halv elva åkte vi in till stan för att invänta uppträdandet, ja HEEELT DÖTT på dansgolvet alltså seriöst det var nog det värsta jag sett :S aja framåt halv tolv så hade vi druckit lite till och intagit dansgolvet med dom andra 15 personerna hahaha.


Klockan tolv skulle tensta inta scenen men icke sa nicke dom kom vid halv ett istället, skiit bra som förra gången.

Eboi var hur trevlig som helst hahaha, när vi stod och pratade med hnm kom en kille fram och berättade att förra gången dom var i falun ( på etage) kom han på scenen och jag kunde inte låta bli att fråga på vilket sätt han kom. HAHAHA :-)

Men det var kul iaf. helt klart en väääldigt bra kväll thank you Sanja : )

Och när vi skulle gå därifrån så försökte typ två killar ragga och när vi sa inte intresserade, gick dom till ''attack'' så då blev jag galen.... va fan så kunde han itne säga det han sa i mitt ansiktet, ja tack sanja för att du drog iväg mig hahaha.



/ Silly.

Kommentarer
Postat av: Syster

2009-02-08 @ 12:49:26
Postat av: Syster

Attack?!

O_o

2009-02-08 @ 12:50:08
Postat av: S

Tack för en underbar kväll, älsklingen min! & Förlåt för att jag höll på och garva ihjäl mig när du blev helt skogstokig! ÄLSKARDIG! <3

2009-02-08 @ 15:11:23
URL: http://jaghetersanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0