En liten kul grej

Min älskling Jonna ringde idag! Det var läääänge sen vi pratade nu, så det var väldigt trevligt :) hon har fått jobb säljer el eller något sånt hehe:) Saknar henne nå enormt mkt! men hon kommer hem snart så det är bra:)

Sanja kom förbi för att hämta tågbiljetterna ååååååååh helt underbart att få träffa henne :) hoppas hon får en helt underbar helg. Önskar att man mådde bra och kunde fira dom där flenfisarna. Men men

Nej nu ska jag kolla på gordon på femman han rockar tycker jag:)



/ Silly.

Kommentarer
Postat av: Stina

jag läste på om magkatarr, dags att sluta dricka kaffe. Hehe xP

Stackars lillasyster, du som inte brukar vara sjuk.



Krya på dig

<3

2009-02-19 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0