bloggiblogg

Jaa då kanske man börjar blogga lite mer aktivit igen då för man har ju faktist blivit typ frisk, fortfarande ont i halsen men det går åt rätt håll : )


ja men i och med att jag varit sjuk har jag ju inte så mkt intressant att skriva om eftersom jag inte gjort någonting.
Kikar på greys avsnitt nu åååh vad jag gillar den serien, är ju en liten serie nörd hihi.

Måste ju säga att det är lite humor för ett par dagar sedan så la jag upp två äckliga vidoer innehållande äckliga maskar i människokroppar som dom drog ut, nu på greys är det en som har hjärnmaskar, haha tyckte jag var lite humor =)

Nej men en sak BESVIKEN!


men men skriver kanske något mer senare


/ Silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0