vart ska man börja?

Jaa det var ju ett tag sen, sen inser man själv hur viktigt det är att skriva av sig.

Jag bor nu i en lägenhet i svärdsjö som ligger lite mer än två mil utanför centrala Falun.
En by skulle andra säga.

Vad underbart det var till en början. jag och min bästa kompis som jag ser som min andra halva.
Komma bort från allt skit i Falun (stan) det var ju det bästa som kunde hända.

Men nu vet jag inte vad som händer. allt faller i sär, livet är inte som jag trodde, inte på grund av en stor gej som händer utan att det känns som hon släpper taget om mig, hon vill inte längre vara min vän känns det som.
Jag Älskar henne det är den bästa vän jag någonsin kunnat ha. hon är som jag hon förstår mig som ingen annan gör. Jag kan berätta allt för henne. Men nu föll allting. Nu finns inte det på kartan känns det som.
Hon vänder sig till andra plus att hon tror inte på mitt ord, hon väljer att avsky mig känns det som.

Men inget av det spelat någon roll för mig, jag kommer alltid finnas här för henne vare sig hon vill eller inte så kommer jag alltid vara den hon kan lägga huvudet på axeln och gråta.
Jag kommer alltid göra det jag kan för att hon ska må bra. Mår hon bra mår jag bra.

Livet har konstiga vändningar men dom har alltid en mening. Allt i livet har en mening anser jag själv.

Jag känner inte för någonting längre, ahr ingen lust med något orkar inte bry mig faktist.
kan inte sova känner ingen hunger precis. försöker äta men känner ingen lust till att äta.
Jag mår nog inte så bra. Men skit samma jag byr mig inte om mig själv, mår mina vänner bra mår jag bra.


ska väl försöka sova nu om jag lyckas....


Ha de.

/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0