Trött men kan inte somna

Ja du detta har då varit en så konstig vecka fast det bara gått två dagar haha. Ja som sagt titeln säger väl allt. Har legat här och försökt somna ett bra tag men för många tankar samtidigt. Fick sms från min babe jonna för ett par timmar sedan kryssning i februari då. Härligt fy fan vad kul säger jag bara. Imorgon får jag nyckeln till min nya fin fina lägenhet också hihi lycklig. Men nu väntar bara lösningen, eller vad jag ska säga, vad man ska göra på sista dagen på året. Alltså om ni inte förstod, nyår, haha vet ju aldrig hur smarta folk är som läser min blogg liksom. Nej om man skulle göra ett nytt försök kanske då. God natt party people. Jag lägger till dig imorgon jenny när jag vaknat till liv haha. / Silly.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jasså, trevligt att du blir med också :)

2009-12-30 @ 13:55:39
URL: http://martinajohansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0