Kommentarer

Det är alltid bra att få kommentarer på det man skriver, Kärleken gör en blind fick jag som en kommentar.
Jenny det är så sant. Men ska inte kärlek vara något underbart, det ska väl inte göra så här ont?
Det kanske bara gör ont när det inte är den rätte man träffat och blir sårad av?

Nu ska jag verkligen försöka gå vidare, men det roliga är....
Hur fan ska jag någonsin kunna lita på en kille igen?
Känns just nu som att jag leker med fler killars känslor för att jag inte ska kunna bli sårad.
Fast det är ju inga känslor inblandade som tur är..
Bläää på Kärleken!



/ Silly.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kärlek ska inte göra ont . Det är som du säger inte den rätta man träffat om det gör ont .

Att gå vidare är aldrig lätt , men när man hittar ngn som gör än lycklig och som får än att tänka på annat så går man automatiskt vidare .

Jag trodde aldrig jag skulle gå vidare efter det som hände , efter jag insett vad det var han hade hållt på med . Kände mig så dum som inte hade förstått det tidigare , att jag hade varit så kär så jag bara gick på allt han sa och trodde att vad alla andra sa bara var lögn .

Att lita på ngn efter att ha gått igenom ngt som varit hemskt jobbigt tar lååång tid .

Men jag tror att det man är med om i livet gör en bara starkare , om man tex varit med om ngn som ljugit så ser man ju snabbare tecknen på sånt senare i livet .

(Förstår du hur jag menar eller surrar jag bara till det ?)

Tänk vilken stark människa man kmr vara senare i livet när man varit med om mer !

Till slut är du den starkaste som vandrar på denna jord och ingen kan längre såra dig :)



Dessutom vill jag bara säga förlåt "/

Förlåt att jag inte lyssnade på dig , förlåt att jag var så blind av kärleken så jag trodde på minsta lilla han sa .

2009-12-27 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0