Hur kan det fortfarande göra så ont?

Det är konstigt med känslor... För ett år sedan och mer dessutom tog mitt 3åriga förhållande slut, igår kom jag på mig själv snoka runt i Hennes bilddagbok igen och det ögr lika ont varje gång, tror det är för att Marcus själv aldrig erkännt och bara hans kompisar som berättat sanningen... Det gör så ont, hur kan man ha ett 7månader långt förhållande utan att jag märkt något.. hur kunde han se mig i ögonen och säga jag älskar dig gumman när han hade ett till förhållande...

Jag känner mig fan värdelös när jag tänker tillbaka på det.

Och detta kan jag inte sluta läsa, det Hon skrivit om mitt Ex:

 

Okej vem kunde ana att de skulle bli så här ?
Vem kunde ana att jag skulle sakna dej så mkt ?
Att jag skulle sakna dej så mkt som jag gör .
Att jag ska ha svårt att somna för att du finns i mina tankar .
Kunde jag så skulle jag göra vad som helst för att ha de som de va innan sommaren .
För de va väl typ i sommras allt började , elle de började tidigare men jag hade ju iaf dej i mitt liv innan sommarn "/
Nej fy faan , jag älskar dej fortfarande .
Kan inte vara me ngn annan än dej , trodde inte att jag skulle ta de så hårt som jag gör nu .
De gick oförväntat bra i början , men de e nu .
Nu när jag tänker på vad faan jag gjort som jag inser att jag inte vill va utan dej .
Nu när jag tagi bort ditt nr o tagit bort dej från msn o inte kan ta kontakten me dej igen ,
de e nu jag inser att de e dej mitt hjärta tillhör .
Att de e dej jag vill dela mitt liv me , att du e mer än alla andra .
Att du e sååå mkt bättre än alla andra .
Men de e väl som dom säger att man inser inte hur mkt en person betyder förens man mist dom .
O jag kan säga att de e jävligt sant , jag insåg inte vilket misstag jag gjorde förens du försvann .
Jag insåg inte att du vad ngt spec , att du var mer än ngn annan kille jag träffat elle prata me .
Du betydde så mkt mer , eller BETYDER heter de .
Du betyder så mkt mer , om jag kunde så skulle jag göra allt för att få dej tbx .
Men om jag får gissa så vill du nog inte ha mej tbx o jag förstår dej .

Marcus förlåt för allt jag gjort mot dej , förlåt för alla gånger jag skrikit åt dej .
Förlåt för alla gånger jag sagt dumma grejer jag hoppas du förstår att jag inte menat de jag sagt ?
Marcus jag vet att du förmodligen inte kmt läsa detta men de känns som om de kmr bli lättare för mej att försöka gå vidare , så låt mej inbilla mej att du ser va jag skriver .
Marcus om jag sårat dej , gjort dej besviken o förbannad elle vad jag nu har gjort mot dej så förlåt , förlåt så himla mkt .
De va inte min mening .
O förlåt , förlåt , förlåt för allt .
Förlåt för att jag skriver detta förlåt för att jag nämner ditt namn , förlåt för att jag inte kan gå vidare utan dej .
Att jag inte vill leva utan dej , asså förlåt .
Marcus , jag älskar dej nu o för all framtid , o ja de e ngt man säger om alla man varit tsm me elle man e tsm me , men snälla förstå jag menar de verkligen .
Du e de bästa som hänt mej , tiden jag fick me dej va ngt jag inte skulle byta bort mot ngt i hela världen .

Marcus , du kmr alltid finnas i mina tankar o du kmr alltid ha en spec plats i mitt hjärta .

Over and out :(


Vad tänkte hon när han sa åt henne att hon inte skulle nämna hans namn osv??

gamalt groll som sitter djupt inborrat i mitt hjärta..

/ S.

 


Kommentarer
Postat av: Sanja

Sanna, du är så mkt bättre än det Marcus gjort mot dig! Jag finns alltid här för dig det vet du, även fast det vi glidit isär. Jag älskar dig gumman. <3

2009-12-27 @ 11:34:50
Postat av: Jenny

Vad ska man säga , kärleken gör en blind .

2009-12-27 @ 14:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0