Att gå vidare.

Detta inlägg är Mestadels till Jenny!

Hur insåg du vad han gjorde?
Ja att gå vidare är aldrig lätt men just nu känns det som att jag aldrig mer kommer kunna öppna upp mig
eller lita på en annan kille... På väldigt lång tid.
Det har ändå gått lite mer än ett år sedan det tog slut mellan
 mig och Marcus och har inte vågat öppna mig för någon än
(och då har jag ändå träffat ett par killar)

Nu kanske jag kommer tänka lite mer och se mig för extra mkt innan jag litar på en kille igen.
Tycker synd om den killen haha...

Just nu känns det som inget kan såra mig.. för jag tillåter ju inte det.

Jenny din ursäkt värmer, och det känns som vi har så mkt att prata om även fast både du och jag
gått vidare eller vill gå vidare.
Men känns som luften måste rensas.





Idag mina vänner, Pratade min kompis med mitt ex på msn...
Och fick fram erkännande efter många om och men. Han tyckte då för tillfället att jag förtjänade det och därför han inte gjorde slut med mig. Sju månader är en väldigt lång tid tycker jag..
 Men Nu ska jag även säga detta..
Marcus du är död i mina ögon och jag tänker inte spendera mer tid på att bry mig om dig
eller vad du gjorde mot mig. Jag är trött och tänker göra allt för att gå vidare.

Det enda jag vill är att ha mina jävla saker.. säkert värt 4000 MINST!
Men det kan jag väl drömma om..

Att gå vidare är svårt men ändå ett måste här i livet och nu är det fan dags att göra det.
Imorgon ska ju faktist hälsa på en väldigt trevlig pöjk :D



Nej mina kära det är en dag imorgon som sagt.. börjar halv åtta

God natt and Laaater!


/ Silly.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har nog en hel del att prata om skulle jag tro .

Tror att vi båda fått fel uppfattning av varandra , iaf jag har nog fått fel uppfattning av dig .

Skulle vara kul att få veta sanningen för en gångs skull .



BurmAn[email protected] bara att adda om du vill prata :)

2009-12-29 @ 00:28:13
Postat av: Johanna

Kärlek är bajs ibland...

2009-12-29 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0