myyys

efter jag duschat klart och gjort mig iordning imorse, så hoppade vi in i bilen och åkte någonstans, iaf till en avv slussarna av göta kanal, och åt frukost och hade trevligt, men det som var irriterande var när jag skulle ta upp kameran och ta kort på hur lite vatten det var nu när slussarna är stängda osv osv så var det inge batteri kvar GRRRRRRRRRR!


Sen fortsatte vi våran bilresa tillbaka in till stan till ikea, köp´centet ica maxi siba och stadium haha, vi sprang fram och tillbaka ganska mkt. Syster köpte en stereo på siba och singstar så vi har setat och sjungit oss hesa haha nej då men nästan detta är säkert poppis hos grannarna

Laaaaater nu kikar jag på amercias next topmodel 12!!! och bones!!


/ Silly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0